427
خسته ام. پلک هایت را ببند. می خواهم کمی بخوابم ...
{رضا کاظمی}
{رضا کاظمی}
+ نوشته شده در پنجشنبه پانزدهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 21:17 توسط مسعود واحدی
|
و من،دارم سر میروم از باران!
مگر تو کجای جهان آه کشیدهای؟!
( رضا کاظمی )